|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Terrassepønt nå på høsten?Jeg vil ikke ha lyng.
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Terrassepønt nå på høsten?Blomster Svein fra Lier reklamerer for juleroser, kanskje er det noe for deg?
![]() |
#4 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Terrassepønt nå på høsten?Søk han opp på Facebook, det var der jeg så reklamen hans.
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Terrassepønt nå på høsten?Det er gresskar på neste reko-ring hos meg. Har ikke dere også reko i nærheten, Tally?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Terrassepønt nå på høsten?Jeg synes Calocephalus er skikkelig dekorative, og har kjøpt noen til høstbalkongen. Der står de i lag med flamingoer, lyslykter og de av sommerblomstene som ennå står frodig.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Terrassepønt nå på høsten?Takk for tips, nextlife, jeg har sett de der. De er hvertfall Halloweenete. Kan kanskje funke sammen med gresskar.
Jo, men neste er om to uker.
![]() |
#12 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Terrassepønt nå på høsten?Det er gresskar hos Plantasjen også, men du vil kanskje ikke handle der?
![]() |
#14 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Terrassepønt nå på høsten?https://photos.app.goo.gl/2itLydKMV9Ls31HC8
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Terrassepønt nå på høsten?Det ble kjempefint! Nå har jeg funnet et par fine krysantemum og satt sammen med den digre rosmarinen min og en stor lykt jeg har der ute. Bestiller nok noen gresskar på reko, også kan de ligge der ute til vi spiser dem. Fikk veldig lyst på en julerose eller to også, det tror jeg kan bli veldig fint sammen med krysantemumen.
![]() |
#16 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Terrassepønt nå på høsten?
Det hadde de også på Reko her. Men jeg var redd for at det råtner hvis jeg har det så tidlig. Så jeg skal kjøpe neste gang (15.10).
![]() |
#20 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Terrassepønt nå på høsten?
![]() |
|
|