|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Hvilken ulltrøye med halvhøy "turtle neck" er din favoritt?Jeg er en storforbruker av slike. Jeg bruker dem på tur hele året, og er dermed avhengig av at de er tynne, samtidig som de er elastiske nok til å kunne trekkes opp på ermene. Jeg har en fra Dæhlie som til nå har vært min favoritt, men til min store sorg er den utslitt, og modellen finnes ikke lenger. Jeg har også flere eldre Devold duo-trøyer, men jeg foretrekker egentlig å ha ull helt innerst også. Jeg har hatt Kari Traa Roseull, men heller ikke den blir jeg helt fortrolig med.
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Hvilken ulltrøye med halvhøy "turtle neck" er din favoritt?Jeg har Kari Traa roseull, med glidelås. Har også en tykkere genser fra lannulva også med glidelås, som kan brukes over eller over noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken ulltrøye med halvhøy "turtle neck" er din favoritt?Jeg skulle også inn å svare Kari Traa roseull med glidelås. Snuppa har stjålet min så jeg synes det er en god anledning til å kjøpe meg en ny.
![]() |
![]() |
#4 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ulltrøye med halvhøy "turtle neck" er din favoritt?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilken ulltrøye med halvhøy "turtle neck" er din favoritt?Fornøyd med Devold sin.
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken ulltrøye med halvhøy "turtle neck" er din favoritt?For tynne trøyer liker jeg veldig godt Devold sin running utgave; |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg vet jeg er sær som ikke digger roseull. Endte opp med å selge et nesten ubrukt sett i sommer ... Ellers er jeg helt enig i det med høy hals. Jeg sliter med stiv nakke, og er avhengig av å ha det lunt. I tillegg har jeg oppfaget at det er deilig å kunne ha glidelås og mulighet til god lufting når jeg blir varm.
Det overrasker meg ikke at det er flere som tipser om disse. Datteren min elsker sin også.
Den ser god, men kanskje litt varm på sommerhalvåret?
Hvilken av dem?
Takk for tips! Den running-utgaven til Devold ser fin ut.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilken ulltrøye med halvhøy "turtle neck" er din favoritt?Jeg liker godt den nye serien fra Pierre Robert fra Jenne Skavlan, og den grønne med rund hals bruker jeg til hverdags. Den er veldig tynn. De finne vel i piké og polo også, men ikke halvpolo, så vidt jeg kan se.
![]() |
#9 |
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg har en slik i svart som jeg bruker masse, men ikke så mye på tur.
![]() |
#13 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ulltrøye med halvhøy "turtle neck" er din favoritt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Disse er favorittene hos oss, vi liker heller ikke Kari Traa sine rosegull plagg.
![]() |
#15 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ulltrøye med halvhøy "turtle neck" er din favoritt?Jeg har noen tynne deilige ulltrøyer i Soleie-serien fra Bergans, men nå finner jeg dem ikke på nettsiden deres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken ulltrøye med halvhøy "turtle neck" er din favoritt?Jeg liker Janus. Ullplaggene deres varer nærmest evig.
![]() |
#17 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken ulltrøye med halvhøy "turtle neck" er din favoritt?PR er ok, men blir fortere slitt enn dyrere merker synes jeg.
![]() |
#18 |
Rastløs dagdrømmer
|
Nupper vil vi ikke ha!
Skal sjekkes!
De kjenner jeg ikke til.
Noteres. Jnus brukte jeg jo i gamle dager.
Ja, jeg vil ha noe som varer lenge uten å bli stygt. Jeg har også varierende erfaring med andre PR-plagg, men akkurat den ullgenseren fra Jenny Skavlan-kolleksjonen har jeg brukt veldig mye, og den er like fin.
![]() |
|
|