|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Beste gulrotkaka?Eldste elsker gulerotkake, gjerne litt tung og "våt". Han blir 18 år neste uke, og kanskje jeg skal slå på stortromma og lage den selv. Men jeg trenger en VELDIG god oppskrift. Noen som har noe å anbefale? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Beste gulrotkaka?Det var jo nettopp en tråd om gulrotkake. En av de som ble foreslått der var gulrotkaka fra room på det søte liv. Jeg syns den er veldig god.
![]() |
#3 |
![]() Sv: Beste gulrotkaka?
Jeg følger sjeldent med på mattråder, det er ikke jeg som kokkelerer her i huset. Bortsett fra kaker og bakverk. Jeg skal se om jeg finner tråden. Takk for hjelpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Beste gulrotkaka?Jeg ser at jeg har lagt denne tråden helt feil også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Beste gulrotkaka?Både ROOM og langpannekake hos det søte liv er veldig gode. Men de er forskjellige. ROOM er godt krydret, det er det ikke alle som liker.
![]() |
#6 |
♡
|
![]() Sv: Beste gulrotkaka?Denne: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/...ke-i-langpanne
![]() |
#7 |
I mål
|
![]() Sv: Beste gulrotkaka?
Jeg hadde den forrige tråden og jeg lagde denne i dag. Den blir servert i morgen, så kan referere da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Beste gulrotkaka?https://www.detsoteliv.no/oppskrift/gulrotkake-fra-room
![]() |
|
|