|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Silikonpupper - hvor "ut" er det?Joda, det er ut, men når man har fått et vist antall barn og puppene henger som flate filler er det jo lov å drømme? Eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?For meg er det utenkelig, men det må da være opp til hver enkelt. Det er dessuten svært stor forskjell på de ulike variantene, man må jo ikke dra til med femten størrelser over det en egentlig hadde?
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?Jeg tenker at det er en muskuløs brystkasse jeg mangler, ikke to kuler på flat sigende brystkasse. Men jeg kjenner folk som av ulike grunner har lagt inn fyll, de som har vist meg puppene sine som har et naturlig utseende,
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?Hvis man har lyst så har man lov, tenker jeg. Jeg har ikke komplekser for puppene mine, så for meg er det ikke aktuelt. Hadde jeg hatt komplekser så ville jeg nok vurdert det, men jeg ville nok valgt en størrelse tilnærmet lik den jeg hadde før graviditeter og amming.
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?For meg er det også utenkelig. Jeg har to døtre. Det ville sende ut totalt feil signal til dem.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?Du bruker en skikkelig bh, ikke sant? Sikkert et idiotisk spørsmål, men jeg kjøper gode bh-er og da ser det ikke så verst ut på tross av aldring. Men utgangspunktet har en del å si, selvfølgelig. De gjør ikke underverker.
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?Helt utenkelig. Puppene mine ser ikke ut i havsnød, og attpåtil er de ikke en gang like: jeg burde hatt bh med to forskjellige cup-størrelser og lett push up på den ene. Men jeg hadde aldri gjort meg til en del av en kultur hvor normale kropper og levd liv må skjules, fikses og slettes.
![]() |
![]() |
#9 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?
Ja, du spurte.
![]() |
#10 |
can-jur
|
![]() Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?Jeg tenker at det snevrer inn hva som er normalt og innafor.
![]() |
![]() |
#11 |
Be happy!
Nei, BH bruker jeg aller helst ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
intro
|
![]() Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?For meg er det helt og totalt ut - selv om jeg en gang fikk høre fra en tidligere kollega at hun hadde vurdert det hvis hun var meg.
![]() |
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
Da tror jeg kanskje at jeg hadde startet med det. Det er veldig mye billigere enn en operasjon også.
![]() |
![]() |
#14 |
Be happy!
![]() Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?Helt seriøst, hadde det bare vært meg selv å tenke på hadde jeg gjort det. Jeg nøler fordi jeg ikke vil sende ut signaler om at det finnes kropper som ikke er bra nok, som må fikses på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
Billigere, sunnere og med mange valgmuligheter.
![]() |
![]() |
#16 |
Be happy!
Men jeg hater BH intenst! Selv om jeg har vært på en fancy butikk der hun fant den perfekte BH føltes det som en dårlig tilpasset tvangstrøye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
Jeg så den episoden, og må innrømme at jeg var i såpass dårlig humør at jeg tenkte den dama hadde hatt godt av en situasjon der hun får sjekket hvor mye håret egentlig betyr. Hun hadde en datter, for crying out loud! Og når det er sagt, så betyr mitt eget hår ganske mye for den daglige trivselen. Men dama hadde jo fremdeles hår! Herlighet...
![]() |
![]() |
#18 |
Personlig pessimist
|
Nå siterer jeg bare den ene personen jeg kjenner med silikonpupper, men i følge henne kan hun ikke sove uten bh en gang, fordi silikonet tynger og huden har blitt slappere med alderen.
![]() |
![]() |
#19 |
Be happy!
Å herre, da utgår det hvertfall! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?Jeg synes jo det er stor forskjell på pupper ala Linni og bare for å få litt fylde i de. Personlig er ikke det noe tema for meg, jeg kunne heller gjort de mindre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|