|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() VarmluftskomfyrVi har endelig en komfyr med varmluft. (Har bodd ti år i et hus med gammel komfyr som stekte ujevnt og var et mareritt).
![]() |
#2 |
Tatt på
|
![]() Sv: VarmluftskomfyrJulekaker, type kakemenn og pepperkaker går helt fin å ha varmluft og flere brett samtidig.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VarmluftskomfyrVi har hatt varmluft i 10 år, men jeg har aldri helt fått det til/skjønt det helt. Nå synger stekeovnen på siste verset. Den driver og skrur seg av i ett sett når den står på. Ved en tilfeldighet og i desperasjon fant jeg ut at den ikke skrur seg av på varmluft. Så nå må jeg jo steke alt på varmluft, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: VarmluftskomfyrPizza lager jeg med kombinasjon av varmluft og undervarme og maks temp (250 eller høyere). Bruker det til å tine frossen gjærbakst,og dersom jeg ønsker at maten skal bli ferdig raskere enn på over-under varme, eller om jeg skal ha mange brett samtidig.
![]() |
#5 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: VarmluftskomfyrJeg bruker derimot kun varmluft. Varmluft til alt.
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: VarmluftskomfyrJeg bruker varmluft til alt bortsett fra kaker. Har alltid gjort det faktisk. Kjøpte min første varmluftskomfyr i 1996.
![]() |
#7 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: VarmluftskomfyrBruker varmluft til alt og ofte flere brett samtidig. Er det snakk om pizza som skal få sprø bunn, bruker jeg undervarme i stedet. Hvis jeg gratinerer, hender det at jeg kjører grill i tillegg de siste to minuttene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: VarmluftskomfyrJeg bruker varmluft til det meste, men justerer temperaturen noe ned dersom det ikke er spesifisert temperatur ved varmluft i oppskriften. Steking av pizza og kaker/kjeks i flere etasjer om gangen er veldig praktisk, men jeg synes det meste blir jevnere, finere og raskere stekt når jeg bruker varmluft. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|