|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Haster litt... digitalt tegnebrettDet ønsker yngste seg til jul. Han vil ha et hvor han ikke må se på PC-skjermen, men på brettet. Han er generelt interessert i å tegne, og liker å tutle med animasjon og lignende...
![]() |
#2 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster litt... digitalt tegnebrettiPad?
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Haster litt... digitalt tegnebrettDet er dyrt med slike som er med skjerm (>5000)
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Haster litt... digitalt tegnebrett
Det spørs jo litt hvor avansert man er, men sønnen min bruker Wacom med paint. Det funker helt fint til en over middels tegneinteressert tiåring.
![]() |
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster litt... digitalt tegnebrettMin tegner har Wacom Cintic 16. Hun er veldig fornøyd, fikk til jul i fjor. Hun bruker fire alpaca tror jeg til å tegne med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Haster litt... digitalt tegnebrettFrøkna går grafisk design og bruker Wacom. Hun bruker Adobe Photoshop, Illustrator og inDesign. Har abonnement på disse programmene, mener vi betaler rundt kr 200,- pr mnd (vi tok ett års abonnement når hun startet og fikk spesialpris ettersom hun er student). Jeg tror de koster vesentlig mer uten studentrabatt.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 13-12-20 kl 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Haster litt... digitalt tegnebrettNå husker jeg ikke hvilket program det er u farten, men det kostet 600 som engangssum mener jeg å huske. Det minner om en enklere versjon av Photoshop. Verdt å merke seg at den må være koblet til en pc for å virke. Tegnebrettet er ikke stand alone liksom, det er et verktøy til en pc.
![]() |
|
|