|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hjelp meg å finne et dataspill til PS4Jeg skal kjøpe et dataspill til lillegutt (18, psykisk utviklingshemmet) til PS4 men meh, vet liksom ikke helt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne et dataspill til PS4Hvis dere liker platform puzzle, har dere prøvd Unravel 2? Det er mitt favoritt tospiller puzzle.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne et dataspill til PS4
Er det mange oppgaver å løse eller kan man gå rundt uten? Det ser litt for abstrakt ut kanskje |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Nei, man må løse oppgavene for å komme videre. Så da blir det vel kanskje litt feil.
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne et dataspill til PS4Hiawata har til PC, la meg sjekke med ham om det går på Playstation også. Man kan få littt høydeskrekk når du kan fly opp til verdensrommet.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne et dataspill til PS4Hiawata foreslår Spiderman. Der kan man slenge seg rundt i takene i New York. Der kan noen spille gjennom alt og låse opp og ta bossfightene også.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne et dataspill til PS4Hiawata mener også at det kan være mulig å finne flere den type spill til Switch, fordi de har (noen) flere indiespill. Men de er ofte ikke spesielt realistiske i stilen, mer tegneserieaktige. Sånn som A Short Hike, Super Mario Odyssey, Zelda (men der dukker det opp en del fiender).
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne et dataspill til PS4No Mans sky! En kjempeverden med ulike planeter man bare reiser rundt i og oppdager ting. Har også creative mode der du kan bygge masse, og trenger ikke bry deg om å overleve. Der kan du også reise rundt, men du møter bare andre spillere i onlineversjonen. Det er karakterer, dyr og planter du kan oppdage i creative også.
Sist redigert av Tallulah : 13-12-20 kl 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne et dataspill til PS4Kan Little Big Planet være noe? Utrolig fin grafikk. Minsten har hatt det sååå morsomt med det i årevis. Kan sveve lenge i lufta og tøyse og tullespille.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne et dataspill til PS4Siden du nevner Lego-spillene drister jeg meg til å foreslå Lego Worlds, der har vi veldig mye moro alle i familien.
![]() |
![]() |
#16 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne et dataspill til PS4Assassin's creed odyssey er utrolig fint, og det er veldig gøy å springe rundt, klatre, svømme og ri. Men jeg er usikker på hvor godt egnet det egentlig er i dette tilfellet.
![]() |
#17 |
|
Han er ikke så opptatt av å slåss og sånt, så så lenge det ikke er sånn at noen kommer løpende som man _må_ slåss med gjør det ikke noe at det i utgangspunktet kanskje egentlig er litt slåssete...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne et dataspill til PS4Jeg spurte 12 åringen, og han foreslo Rocket league, diverse simulator spill som farming, vacation, job etc. Disse brukes med VR briller. Og kanskje Astro bot?
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne et dataspill til PS4Er Sims aktuelt?
![]() |
|
|