|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Søsterklokkene, hva skjedde igjen?Jeg leste søsterklokkene da den komog storkoste meg med hele boka. Men nå som jeg har tatt frem Hekneveven går det opp for meg at jeg rett og slett ikke husker slutten. Har forsøkt å finne det på bokblogger, men ingen vil jo røpe noe.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Søsterklokkene, hva skjedde igjen?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Søsterklokkene, hva skjedde igjen?Fint hvis noen kan spoliertagge dette.
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Søsterklokkene, hva skjedde igjen?Jeg leste boken i vår, men jeg innser at jeg også er fullstendig blank på slutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Søsterklokkene, hva skjedde igjen?Samme her!! Please, kan nokon hjelpe oss??
![]() |
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Søsterklokkene, hva skjedde igjen?Jeg husker heller ikke slutten.
![]() |
#9 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Søsterklokkene, hva skjedde igjen?Jeg kan ikke å spoilertagge da.... eller kan jeg det?
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08 Sist redigert av Spoon : 22-12-20 kl 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Søsterklokkene, hva skjedde igjen?Takk, Spoon! Da er jeg klar for Hekneveven. Det stoppet litt opp for meg i starten da jeg innså at teflonhjernen min inne helt husket slutten i Søsterklokkene.
![]() |
![]() |
|
|