|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() De beste vottene (for voksne)?Jeg hadde et par Johaug-votter som var perfekte for meg. God bevegelighet, ikke for varme og ikke for kalde, og med et for som mine eksemhender aksepterte. Foret er en slags veldig myk fleece.
![]() |
#3 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De beste vottene (for voksne)?Ikke fullt så nette kanskje. Jeg liker best Hestra sine med løs ullvott. De heter fjellvott.
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: De beste vottene (for voksne)?Har str 8, men kjenner ikke til nettbutikken. https://navasport.no/johaug-lush-the...SABEgINs_D_BwE
![]() |
#5 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De beste vottene (for voksne)?Fant på Sport1 i dag for 399,-
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: De beste vottene (for voksne)?Jeg tror jeg så sånne på Coop Obs, rett før jul. Jeg prøvde en på, og den var veldig myk inni.
![]() |
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Sv: De beste vottene (for voksne)?Vi har hatt Johaug-vottene tidligere. Til jul kjøpte jeg disse https://www.fjellsport.no/twentyfour....html?q=Votter til alle jentene, og de var slett ikke ulike og veldig gode.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De beste vottene (for voksne)?Jeg elsker mine skinnvotter fra Nøstebarn! Jeg har kronisk håndeksem og tåler disse, men er medisinert for tiden så skal ikke banne på at de er eksemvennlige.
![]() |
|
|