|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Vis meg en fin overarmstatovering med skog!Mye vil ha mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin overarmstatovering med skog!Jeg jobba sammen med ei som hadde tre trær i forskjellige størrelser, som symboliserte seg og søsknene på biltur i «gamle dager». Som i at du så bakhodene i bilen. Veldig fin, men ikke en skog, da. Skal se om jeg finner bilde.
![]() |
#4 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin overarmstatovering med skog!Jeg er ingen tatoveringsperson, men den var jo kjempefin!
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Vis meg en fin overarmstatovering med skog!
Spennende! Vil gjerne se bilde! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin overarmstatovering med skog!Har lett IG og FB rundt og finner den ikke.
![]() |
#9 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Vis meg en fin overarmstatovering med skog!Tenker du barskog, slik som eksemplene, gir det et mørkere inntrykk enn løvtrær. Har sett noen løser «overgangen» til underarmen ved at det er en vei eller et elveløp mellom trærne som letter inntrykket og lager «bro» til underarm uten tattoo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Vis meg en fin overarmstatovering med skog!Ja, den der har jeg sett Che, den er skikkelig fin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Vis meg en fin overarmstatovering med skog!De var skikkelig kule, og jeg er ikke noen tatoveringserson. Jeg er sikker på at det er en ugle i skogen,det er det i min skog. Hvis du ikke kan se den så kommer den til å være der alikevel for du kan høre den. Sånn er det i min skog, som også er Østmarka.
![]() |
#16 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Vis meg en fin overarmstatovering med skog!Vi har binga alle Harry Potter-filmene i jula, så det der var jo bare en liten snok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Vis meg en fin overarmstatovering med skog!Jeg synes tatoveringer av trær er kult, men samtidig minner sånn sleeve meg om Ørjan Burøe. Og han synes jeg ikke er så kul.
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Vis meg en fin overarmstatovering med skog!Tally snakket også om Ørjan Burøe. Han er heldigvis ikke en del av mitt referansegrunnlag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|