|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Må man være registrert som bruker på Zoom for å kunne delta i et møte?... eller kan man bare klikke på innkallelseslinken? Selve appen er lastet ned på den aktuelle iPaden.
![]() |
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Må man være registrert som bruker på Zoom for å kunne delta i et møte?Du trenger ikke registrere deg.
![]() |
#3 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Må man være registrert som bruker på Zoom for å kunne delta i et møte?Man må ikke være registrert. Men det er en fordel (ikke minst for møteleder) å være det, særlig ved større møter, fordi man da får opp navn på skjermen og ikke bare står som "gjest". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Må man være registrert som bruker på Zoom for å kunne delta i et møte?OK, takk. Det er snakk om en spillersamtale på tomannshånd mellom 12-åringen og treneren, så det burde gå bra uten navn.
![]() |
![]() |
#5 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Må man være registrert som bruker på Zoom for å kunne delta i et møte?
He he. Jeg er miljøskadet av å ha hatt møter med 20+ studenter, og sittet med en haug svarte firkanter med "guest" på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må man være registrert som bruker på Zoom for å kunne delta i et møte?
Bare husk å klikke på lenken for å joine via nettleser.
![]() |
|
|