|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
This is normal!
|
![]() ID-brikke i plast til hund?Jeg er på jakt etter ID-brikke i plast til å henge på halsbåndet til valpen. Finnes det nettbutikker som har sånt der man kan bestille med gravering? Da vi hentet henne, fikk vi med en fra www.dyreidentitet.no (der hun er registrert), men der finner jeg ingen mulighet for bestille flere.
![]() |
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ID-brikke i plast til hund?Hvorfor må det være i plast? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ID-brikke i plast til hund?
De har slike i Norge også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ID-brikke i plast til hund?De har maskin på Musti mener jeg. Vi har kun i metall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: ID-brikke i plast til hund?Jeg ønsker plast siden det gir mindre lyd/klirring.
![]() |
![]() |
#7 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ID-brikke i plast til hund?https://nettdyret.no/hund/id-brikker...IaAjwCEALw_wcB |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
This is normal!
|
![]() Sv: ID-brikke i plast til hund?
Takk! Ja, den fant jeg, men jeg ble litt usikker etter å ha lest noen innlegg fra misfornøyde kunder på Facebook-veggen. Jeg satser på den hvis jeg ikke finner noen andre. Men 200 kr. for en liten plastdings, det er jammen stiv pris.
![]() |
![]() |
|
|