|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() [Hobby] Hva lager du nå?Mange kreative sjeler her, folk som driver med alt annet enn strikking og hekling. Så da blir det en tråd hvor vi kanskje kan inspirere hverandre.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 23-01-21 kl 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: [Hobby] Hva lager du nå?Wow Luftslottet. Bukse har jeg aldri sydd. Frøkna kjøpte en sybok forrige uke, det var det mye fine bukser og buksedresser, men det ser "skummelt" ut.
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: [Hobby] Hva lager du nå?Jeg syr til meg selv, ja, men er heldig nok til å ha en syekspert i familien som skal hjelpe meg med tilpassingen. Det bannes en del, men mest over egen inkompetanse.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hobby] Hva lager du nå?Strikker babykle til komande nevø, og har (saman med mamma) starta på montering av sunnmørsbunaden til vårens konfirmant. I dag har vi klipt i dei broderte stoffa. Skikkeleg skummelt, men det gjekk bra.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hobby] Hva lager du nå?Her har det vært hobbytørke lenge, men kom igang i forrige uke. Jeg har malt tre abstrakte malerier - moro - helt nybegynner. Resultatet ble bra, og jeg har planer om å male noen til i stort format til å ha på veggen i stuen. Nå må jeg bare vente til butikkene åpner igjen for å kjøpe lerret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [Hobby] Hva lager du nå?Plan for dagen i dag er å 1) sy flere munnbind 2) starte på Mariusgenser til mannen min (rakk garnbutikk på fredag før alt stengte ned). 3) Feste tråder på et par sokker som ble ferdigstikket i går. (Jeg er med på en samstrikking på Facebook, så det blir et par sokker i måneden).
![]() |
![]() |
|
|