|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Det er 20 år siden Benjamin Hermansen ble myrdetDet er 20 år siden det grufulle drapet, og i den anledning anbefaler jeg dette innlegget av Oslos byrådsleder Raymond Johansen og byråd for arbeid, integrering og sosiale tjenester, Rina Mariann Hansen.
![]() |
#2 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Det er 20 år siden Benjamin Hermansen ble myrdet
Ja, det er vi nødt til. Og det er vanskelig å ta til motmæle på nettet, for det er et så bunsvart og grumsete dyp. Men jeg prøver, og skal prøve hardere.
![]() |
![]() |
#3 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Det er 20 år siden Benjamin Hermansen ble myrdetRar quote.
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Det er 20 år siden Benjamin Hermansen ble myrdetOg så kan jeg legge til at Barne- og Ungdomssenteret på Holmlia oppfordrer til å dele et bilde av Benjamin med fakkel i dag, som et digitalt fakkeltog for å matche det for 20 år siden. Da var det over femti tusen i gatene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|