![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: PrinterJeg foretrekker laser. Men det er mange år siden jeg har hatt blekkskriver så det kan jo hende de har blitt bedre.
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PrinterLaila Bertheussen har nok noen hun kan anbefale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: PrinterVi har en Brother. Blekk. 2500kr klassen. Går knirkefritt og brukes trådløst. Er 5-6 år gammel. Påfyll av blekk koster en nyre og en lunge aka 700kr
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: PrinterJeg har også en Brother, men toner koster ikke mer en noen hundrelapper. Det går år mellom hver gang jeg må bytte så jeg husker knapt prisen.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 26-01-21 kl 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: PrinterTrådløs er iallfall et must. Jeg liker at vår også er scanner og kopimaskin.
![]() |
#7 |
can-jur
|
![]() Sv: Printer
Ja vår scanner og kopierer også. Særlig kopifunksjonen er snop!
![]() |
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Printer
![]() |
#9 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PrinterLa meg bare fraråde å kjøpe HP Envy blekkprinteren fra Clas Ohlson. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: PrinterKommer jo litt an på hva du skal printe. Vi har en Brother som vi elsker, men den har bare svart. Trådløs og virker hver gang jeg trenger den, i motsetning til de Canon og HP vi har hatt før som ALLTID* var tomme for blekk når jeg trengte dem.
![]() |
#11 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: PrinterBlekkskrivere er fandens verk. De virker ofte bare en eller 2 utskrifter. Å kjøpe nytt blekk er dyrere enn kjøpe ny skriver.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: PrinterVi har en laserskriver og trives med det. Blekkskrivere var bare styr med. Vi arvet vår når pappa pensjonerte seg og skulle tømme kontoret. Tror merket er Oki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: PrinterStrålende fornøyd med vår relativt nye trådløse Epson med blekktank. Blekket kommer i billige flasker, ikke rådyre kassetter, og fylles type en gang i året eller sjeldnere. Driftskostnad var viktig for meg; et komplett sett blekk-kassetter til den gamle koster over tusen kroner og holdt ikke lenge...
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PrinterHar selv en multifunksjonsskriver (altså også skan/kopi) fra Canon (MG6650 tror jeg den heter) som vel nå er 4-5 år gammel eller noe slik. Trådløs og relativt kompakt. Blekk, med separat blekkpatron for "dokumentsort" og separate for farger ellers. Totalt fem patroner.
![]() |
|
|