|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() BrilleklemmingJeg har begynt å gå med briller hele tiden. Burde antakelig gjort det forlengst. Men det har dukket opp noen utfordringer jeg aldri tidligere har reflektert et sekund over: Det er jo umulig å kombinere fysisk kontakt med briller! Eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
![]() Sv: BrilleklemmingIkke foreslå linser, for optikeren ga opp etter at jeg hadde prøvd minst 12 ulike typer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tatt på
|
![]() Sv: BrilleklemmingVi har begge briller og klemmer sjeldent brille mot brille. Klemmer støtt og stadig likevel, snur ansiktet bort på et vis. Men det er jo ikke til å unngå at noe ekstra brillepussing blir det.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Brilleklemming
Brillepussing takler jeg. Sliter mer med at ansiktet ikke kommer nært den andres kropp, på en måte. Ok, det hørtes snålt ut. Men det var det jeg fikk til nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: BrilleklemmingJeg tror ikke jeg skjønner at det kan være et problem. Vi klemmer titt og ofte og gjør litt som Fersken. Både Helten, jeg og et av "barna" har briller. Jeg kan ikke huske at briller bøyes, men selvsagt blir det lett behov for pussing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: BrilleklemmingJeg tror du bare må øve deg på riktig nakkevinkel for å komme nært uten å ødelegge brillene. Vi har nå fått det til. Det hender en gang i blant at jeg bamseklemmer mann eller avkom og da tar jeg gjerne av meg brillene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
![]() Sv: BrilleklemmingJa, det er jo bamseklemmer jeg liker da. Ikke sånne høflige kinn mot kinn-klemmer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tatt på
|
![]() Sv: BrilleklemmingEn typisk klem for oss forgår ved at jeg legger kinnet mot skulderen hans (han er omtrent hodet høyere en meg) og så holder vi godt rundt hverandre. Tror kanskje det er høydeforskjeller som gjør at vi ikke skviser briller?
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Hehe, han er 192 og jeg er 169. (Komma 5, for å være nøyaktig.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: BrilleklemmingJeg har brukt briller i nesten 40 år, "hele tida" nesten hele perioden, og har aldri opplevd dette som et problem, så jeg tror det må være noe med teknikken din. Uten at jeg har noen konkrete tips i det hele tatt.
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
![]() Sv: BrilleklemmingJeg liker jo å bore ansiktet inn i brystkassa hans, da vil jo brillene være i veien uansett. Jeg gjør ikke akkurat det samme med guttungen, men jeg legger gjerne ansiktet litt på skrå inn mot kroppen hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: BrilleklemmingJeg har akkurat samme problem, bør helst begynne å bruke brillene mer, men de er jo mye i veien, blant annet for klemming. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: BrilleklemmingDette kan jeg faktisk relatere meg til. Jeg tar av meg brillene før vi klemmer og kysser.
![]() |
![]() |
#14 |
can-jur
|
![]() Sv: BrilleklemmingHm. Her har 3 av 6 briller og jeg skjønner ikke helt problemet. Men jeg klemmer mye bakfra. Og vi er nesten jevnhøye. Mulig det spiller inn?
![]() |
![]() |
#15 |
|
Det er kanskje dette som er noe av problemet? Jeg har aldri hatt en kjæreste som er 27 cm høyere enn meg, jeg er 176. Å andre siden har jeg også bare hatt mannen som kjæreste mens jeg har brukt briller. Jeg er 176 og han er 185 og vi klemmer mye, men brillene er jo godt over hans skulder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: BrilleklemmingJoda, eg forstår. Det funker dårlig. Det skal berre litt kinnkontakt til, enten mitt eige fordi brilla kjem inntil kinnet mitt når eg ligg inntil brystet til kjæresten når me f eks ser på tv, eller når eg og jenta kjemmer, og ho kjem borti brilla mi med ansiktet og den plutselig er full av dyre kremer, for me er like høge. Så brillene må pusses, og det er sånn det er. Kjipe greier.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: BrilleklemmingLigge på siden fungerer dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
can-jur
|
![]() Sv: BrilleklemmingJeg tror også det handler litt om hvor mye man trenger briller. Uten briller må jeg ha folk svært nærme for å avgjøre hvem de er
![]() |
![]() |
#20 |
This is normal!
|
![]() Sv: BrilleklemmingFor en nydelig tråd.
![]() |
![]() |
|
|