|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Erfaringer med REN-produkter?Jeg har brukt Dermalogica i flere år, samt noen koreanske kremer, men problemet er at ingen av dem kan jeg få tak i "rett utenfor døra". Så tenkte jeg skulle teste noen av merkene de selger på apoteket, og syns REN høres ut som gode produkter.
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Jeg forsøkte en rens, men det tålte jeg ikke. Ei heller to andre her i familien. Det stod at den skulle være for sensitiv hud. Nå skal det sies at jeg reagerer på MYE
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Jeg får utslett bare jeg går forbi en Lush-butikk, så det er totalt uaktuelt.
![]() |
#4 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Eg bestiller via blush.no og blivakker.no
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Jeg dro til skikkelig og kjøpte inn masse REN-produkter rett over nyttår, litt på apoteket og litt på nett. Jeg har brukt det nå en tre ukers tid og er veldig fornøyd, huden min er mindre rød, mindre kvisete og bedre fukta. Bruker Evercalm Gentle Cleansing Gel, Ready Steady Glow Tonic og Evercalm Overnight Recovery Balm, som jeg kommer til å fortsette å kjøpe. Har i tillegg to typer dagkrem: Vitamin C Gel Cream, som jeg er litt mer lunken til, Ultra Moisture Day Cream, som jeg liker bedre, og Mineral Active 7 Eye Gel, som jeg ikke helt veit hvor godt funker, og er usikker på om jeg kjøper igjen.
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?
Ja, jeg vet at jeg kan bestille ting. Det er det jeg har gjort, men jeg syns ikke det fungerer. Jeg husker aldri å bestille i tide, så derfor er jeg spesifikt ute etter produkter jeg kan få tak i lett, i nærmiljøet. Ergo: apotek. Vil gjerne ha tips om andre produkter jeg kan få tak i på apotek, om dere heller vil anbefale de.
![]() |
#7 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Jeg brukte REN i et par år, men fant aldri en dagkrem som fuktet nok, selv med serum under.
![]() |
#8 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Jeg har kombinert litt med Vichy Nutrilogie 2, også fra apotek, som jeg har brukt lenge og synes gir bedre fukt. Det er mulig jeg fortsetter med den og bare bruker renseprodukter og nattkrem fra REN.
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Hm, nok fukt er også et issue, ja. Jeg er egentlig superfornøyd med smartage-dagkremen fra Dermalogica, og den har i tillegg solfaktor. Men koster nesten 1000,- og jeg glemmer alltid å bestille den i tide.
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Jeg fikk denne i adventskalenderen min, og liker den så langt. jeg reagerer sjelden på ting, men får lett kviser på hals/ hake. Det frister å prøve flere produkter, men dagkremen min, som fungerer på min medisinpåvirkede acnehud, er fra La Roche Posey (Effaclar H) (også apotek). Masse fukt, ikke fett.
![]() |
#11 |
Dig for victory!
|
Ja, en del av det lukter ganske mye, og det er en av grunnene til at jeg ikke har brukt renseprodukter derfra. Nutrilogie-kremene lukter så godt som ingenting, så de går bra for min del. Bytta til den fra Biotherm Aquasource, som jeg syntes ga mindre fukt og mer lukt til dyrere pris. Jeg veksler mellom Nutrilogie 1 og 2, 2 gir mer fukt.
![]() |
![]() |
#12 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Jeg - med sensitiv hud og nese - er fornøyd med Tolerianeserien til La Roche-Posay. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Jeg bruker REN, den for sensitiv hud. Elsker det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Pleier de ikke ha sett med reisestørrelser også i REN? Da kunne du prøvd ut om de passer din hud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Haha, ja, det er litt voldsomt i selve butikken, men det er det gjerne de badebombene som står for
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Neida, du skal få være begeistret for Lush. Jeg hadde en hårkrem derfra som var fantastisk, men den var så sterkt parfymert at jeg fikk panikk hver gang jeg brukte den. Jeg tåler litt parfyme altså, men greiene derfra lukter så syntetisk. Jeg har også hørt mye bra om shampoo- og balsambarene deres så om de bare sluttet med den fæle lukta hadde jeg vært all for. Nå jobber jeg ikke i sentrum lenger heller, så da er terskelen litt høy for å dra innom og be om noen prøver også. Handleradiusen har endret seg, både med koronatestriksjoner og skifte av arbeidsplass.
![]() |
#17 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Jeg har tidligere "alltid" brukt Vichikremer. Og en rosa skumrens. Men den ble borte etterhvert. Siste tiden brukte jeg oftest Vichy Neovadiol magistral, brun serie. Så begynte jeg å bestille fra iHerb noen år inntil tollgrensen kom i fjor.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Erfaringer med REN-produkter?Sidespor. Er det noen som har brukt Dermalogica Intensive Moisture Balance og Dermalogica Age Smart og som kan sammenligne? Jeg har brukt den første i sikkert 20 år, men kanskje huden min begynner å bli klar for Age Smart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Jeg byttet fra den ene til den andre for noen år siden. Merket ikke noen forskjell, egentlig. Gode begge to. Det jeg har merket forskjell på, er tilgjengeligheten. I starten tror jeg ikke apoteket førte Age smart, og jeg måtte enten til hudpleier eller bestille. Nå har jeg vært så heldig at jeg har hatt en hudpleier rett nedi svingen som fører Dermalogica, men de skal bytte merker.
![]() |
#20 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Hvilken Age Smart-krem tenkte du på? Jeg har prøvd dynamic skin recovery, men falt tilbake på intensive moisture balance etter en stund. Tenkte jeg skulle prøve super rich repair etter hvert, fordi jeg trenger mer fukt, tror jeg, men den er skrekkelig dyr.
![]() |
|
|