Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gavetips til 21 år gammel hybelboer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-21, 15:59   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Gavetips til 21 år gammel hybelboer

Skal kjøpe en liten gave i prisklassen 300-400 kr (maks 500), til min niese, musikkstudent og hybelboer. Hva kan være kjekt å få?

Det er en allsidig ung dame, moderat friluftsinteressert, trener ikke noe særlig (bortsett fra en joggetur i ny og ne), kler seg feminint og klassisk, bruker litt sminke, har hår som sikkert trenger produkt (langt, krøllete), glødende opptatt av musikk og kultur, liker vin og søtsaker, leser bøker ... Så det er for så vidt mange muligheter her, men vil gjerne høre om noen har supersmarte tips, gjerne fra dere som har avkom i ca samme livssituasjon og vet litt mer om hva som kan være kjærkomment i et koronaredusert studentliv.

Tidligere har jeg gitt henne opplevelser, konsertbilletter etc, men nå er det alt for uforutsigbart i forhold til om det lar seg gjennomføre eller ikke, så jeg vil heller kjøpe en ting. Og helst ikke penger eller gavekort.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.