|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Bøker om ungdom og psykisk helse?Jeg er på jakt etter en bok jeg kan lese med 13-åringen. Vi har med stort hell sett Rådebank sammen og vi ble begge positivt overrasket over de gode (og vonde!) samtalene i etterkant. Nå ser jeg etter noe tilsvarende i bokform, gjerne med angstproblematikk.
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Bøker om ungdom og psykisk helse?Ikke skjønnlitteratur, men Styggen på ryggen er veldig fin.
![]() |
#3 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Bøker om ungdom og psykisk helse?Sinne av Ann Helen Kolås Ingebrigtsen handler om ei jente med ADHD som strever med å akseptere diagnosa si. Ikkje direkte angst, men fin med tanke på dette å akseptere at ein er den ein er.
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bøker om ungdom og psykisk helse?Denne er kanskje litt barnslig, men samtidig fin. Youtube, ikke bok.
![]() |
#7 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker om ungdom og psykisk helse?It's kind of a funny story av Ned Vizzini. Såg den som film, men visst nok betre som bok, seier tenåringen.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bøker om ungdom og psykisk helse?Norsk psykologforening på youtube har mange fine filmer.
![]() |
#9 |
Vaklende
|
![]() Sv: Bøker om ungdom og psykisk helse?Så fint at det åpent for en gode samtalen. :hjerte: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|