|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jærbuer!Jeg vil dette! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Jærbuer!Du kunne vel gått på ski på Bore på søndag, hvert fall. Men ikke på Hellestø nå lenger, der var det mye sand i snøen.
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Jærbuer!
Takk for råd. Dropper Hellestø da. Må sjekke Bore. Men helst uten å kjøre ut og se... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jærbuer!Gi beskjed dersom noen sjekker Bore da. Jeg tror jammen jeg også skal prøve å få med meg familien ut i helga.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Jærbuer!Jeg tror uansett jeg ville kjørt til Orre. Det er bare et lite stykke lenger enn Bore, men Orrestranda er 5 km. Bore er bare 3. Sånn hvis man først skal kjøre ut for å gå en skitur.
![]() |
![]() |
#6 |
Ser lyst på livet
|
Det er vel også en togstasjon like i nærheten på Orre? Så da kan man ta toget? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Jærbuer!Jeg får se hva jeg gjør. Føler likevel jeg har dårlig tid, det skal bli plussgrader på lørdag. Og jeg vil jo gjerne gå i sola på dagtid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig, og for oss som bor her vi bor, så spiller det jo liten rolle med de få ekstra kilometerne.
![]() |
#9 |
finner ut av mye
|
Det er veldig langt fra stasjonen til Orrestranden. På Brusand derimot er det ikke langt å gå til stranden. Men jeg aner ikke hvordan snøforholdene er der.
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Jærbuer!Nei, og tanken på å ta buss eller gå til byen med ski og staver for å ta toget og deretter gå fra stasjonen (med ski) til stranda, og det samme tilbake er nesten absurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ser lyst på livet
|
Orre - Ogna samesame, eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|