|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Tøfler til mannMin svoger ønsker seg tøfler til bursdagen, så det tenkte jeg kjøpe til han.
![]() |
#2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tøfler til mann.Jeg bruker Birkenstock og er veldig fornøyd med dem. De har hard såle, men det passer mine føtter godt.
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Tøfler til mannTakk for tips. Bestilte disse med klikk og hent, satser på at de faller i smak.
![]() |
#5 |
Glad
|
![]() Sv: Tøfler til mannVi fikk lignende til jul, et annet merke. Vi visste ikke at vi ønsket oss tøfler men har brukt de daglig siden.
![]() |
#7 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tøfler til mannJeg ga mannen min noen myke tøfler med ull inni, kjøpt på Ecco skobutikk for ikke helt billig penge. Han elsker dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tøfler til mannLitt for seint og litt for dyrt, men her i huset har vi brukt tøfler fra Tova i mange år.
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Tøfler til mann
Min søster ville ikke kjøpe tøfler til han av den grunnen så da kjøper jeg det i stedet og tar sjansen på at jeg ikke dreper sexlivet hennes fullstendig.
![]() |
|
|