|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Mønster til en sånn genser?Jeg leste historien om Brit Hofseth, som er fin i seg selv, men ble også veldig begeistret for en genser hun har på seg på flere bilder:
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Mønster til en sånn genser?Interessant artikkel du linket til. Hadde hørt om henne før, siden jeg følger Tromsø Gravlunds Vel på facebook:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Mønster til en sånn genser?Og bildene av henne er helt herlige! Jeg får lyst til å reise i tid og reise på tur med henne!
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Mønster til en sånn genser?Det finnes et slikt langhåret fløffy garn, men jeg husker ikke hvem som har det. Mulig Drops..
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Mønster til en sånn genser?
![]() |
#7 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mønster til en sånn genser?Permafrostsweater fra witredesign ligner.
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Mønster til en sånn genser?Bolina har denne. https://bolina.no/genser-textured-fu...KVakFNuI7Nn4_k
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|