|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hadde 186 kroner - satset alt på lottoJada! Det er denne gladsaken det gjelder:
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hadde 186 kroner - satset alt på lottoDet er jo litt vanskelig å svare på, all den tid VGs sak er bak betalingsmur så jeg aner ikke om de anbefaler folk med dårlig råd å spille pengespill.
![]() |
#3 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde 186 kroner - satset alt på lottoJeg synes ikke vinklingen til TV2 var så gal. Så fint at han og datteren får det bedre fremover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Hadde 186 kroner - satset alt på lottoVinklingen som VG har valgt er da tydelig, også utenfor betalingsmur? "Når han satser sine siste 186 kroner, må han velge mellom to Lotto-rekker. Nå står alt på spill."
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde 186 kroner - satset alt på lottoJeg reagerer, i likhet med deg, svært negativt på VGs vinkling selv om jeg ikke har lest artikkelen. Dette er virkelig ikke er budskap som er bra for noen slik tittelen er formulert. Selvom Lotto ikke er det spillet som trigger pengespill/avhengighet mest, er det klart at en slik sak kan trigge økt spilling. Jeg reagerer ikke på TV2s sak - det er en gladsak og fremstår som fin og balansert. , Sist redigert av Høns : 16-02-21 kl 09:39. Årsak: Stavefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hadde 186 kroner - satset alt på lottoHvis alt du har er 186 kroner, så spiller det i sannsynlighetens navn svært liten rolle hva du gjør med dem. Og utrolig flaks for ham at det fikk ham ut av grøfta. Jeg tenker at det bare får være en gladsak.
![]() |
![]() |
#8 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hadde 186 kroner - satset alt på lottoJeg orker ikke reagere på alt. Jeg synes det er en gladsak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hadde 186 kroner - satset alt på lotto
![]() |
#11 |
Klar
|
![]() Sv: Hadde 186 kroner - satset alt på lottoTja. Det ER jo en gladsak. Jeg savner likevel litt nøytral info om sannsynligheten for å vinne i tipping. Og litt tall på hvor mange som tipper og aldri vinner. Og hvor mye penger de legger igjen i tippekassa. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|