|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Oppskrift på russegenserMini har funnet frem russegenseren jeg strikket til meg selv, Russ 91, (wow!! 30 år siden!) Han brukte den på skolen her en dag og kom hjem med et ønske om å få strikket en til seg selv. Men jeg finner ikke oppskriften! Hverken i hobby sakene mine eller på nett. Han vil ha en "retro" genser
![]() |
#3 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på russegenserMin russegenser var en oversized, trendy strikkegenser ut fra et vanlig mønster, men i rødt med hvite detaljer. Ble arva av et russesøsken etpar år etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Oppskrift på russegenserJeg var også russ i 1991, men hadde visst bare kjøpegenser.
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Oppskrift på russegenserPrøver å laste opp bilde.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Oppskrift på russegenserJeg ville brukt mariusgensermønster for antall masker og byttet ut mønstrene med de på russegenseren. Tror jeg.
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Oppskrift på russegenserSå kul og så gøy at han vil ha en sånn. Jeg hadde også kjemmestrikket russegenser i -91.
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Oppskrift på russegenser
Ahh! Det var smart!
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Oppskrift på russegenserDu kan jo også hente litt inspirasjon fra denne: https://www.sandnesgarn.no/russegenser
![]() |
|
|