|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjøper du blomster til deg selv?I dag har jeg kjøpt meg en nydelig bukett med ranunkler og oliven, og jeg elsker den! Fant ut at jeg har lyst å gjøre noe godt for meg selv etter en litt kjip tid og ville ha noe som kan gjøre meg skikkelig glad for å se på. Da unnet jeg meg altså denne nydelige buketten.
![]() |
#3 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?God påminning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Ja, selvsagt! Og det er ikke det eneste. Unner meg selv ting og tang rett som det er. Fordi jeg fortjener det
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Jeg gjør som Blå! Kjøper blomster til meg selv og deler med familien. Er jeg sjenerøs kan det hende en av de andre får blomster av meg (blomstene skal selvsagt stå i stuen og må deles) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Til stadighet!
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Jepp, ellers får jeg jo (nesten) ingen. Jeg liker å ha en vase eller to med friske blomster stående, så jeg kjøper nok en (dobbel) bukett 2-3 ganger i måneden i vinterhalvåret, i tillegg til at det gjerne dukker opp en ny grønnplante nå og da. (Jeg sverger, de bare hopper opp i handlekurven uten at jeg ser det!
![]() |
![]() |
#8 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Ja, jeg kjøper blomster til meg selv. Nå liker jeg godt tulipaner, så har kjøpt det et par ganger i år.
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Jeg kjøper gjerne grønne planter, hvertfall. Det er få andre som kjøper, det er helt sikkert. Avskårne har jeg ikke tatt meg råd til på en god stund.
![]() |
#10 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Nope. Jeg er ikke så glad i blomster. Eller, jeg er ikke så glad i å passe på dem, og jeg ser dem liksom ikke hos meg selv. Synes det er fint hos andre, da.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Ja, det gjør jeg.
![]() |
#12 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Ja, det gjør jeg stadig vekk.
![]() |
![]() |
#13 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Det hender, men sjelden. Det handler mest om at jeg ikke synes snittblomster er verdt det siden de varer såpass kort tid. Planter har, og kjøper, jeg derimot i massevis.
![]() |
#14 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Jeg elsker avskårne blomster, og tar meg råd til det noen ganger i året.
![]() |
#17 |
kamerat
|
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Veldig sjelden – jeg synes det er fint med avskårne blomster, og blir glad for dem om jeg får dem av andre, men jeg er ikke tilstrekkelig opptatt av dem til å huske å kjøpe dem til meg selv. Jeg er derimot veldig flink til å kjøpe meg diverse andre ting fordi jeg synes jeg fortjener dem (vin, sjokolade, smykker, morsomme skjørt ..).
![]() |
#18 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Jeg kjøper blomster til meg selv, og det siste året har jeg også begynt å bestille blomster levert på døra til meg selv. Bestiller ofte en bukett til meg og en til svigermor mens jeg er er i gang. Mannen pleier også å ta med seg en bukett innimellom, så i snitt vil jeg tro vi har avskårne blomster minst en gang i måneden, muligens oftere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Ja, ukentlig. Aldri gjort det før, men føler at man trenger litt farger og blomster hjemme for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Kjøper du blomster til deg selv?Ja, både avskårne og potteplanter. Jeg elsker knitrende tulipaner så det kjøpes ofte i sesong.
![]() |
|
|