|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Off the map.
|
![]() Sminke for en som ikke tåler sminkeDe siste årene har jeg stort sett reagert på alt. Jeg får øyeeksem under øynene, og huden blir knudrete og sår av den minste ting.
![]() |
#2 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke for en som ikke tåler sminkeFarging av øyenvipper kan fungere, om du tåler det. Det kan svi litt. Jeg bruker å gjøre det før sommerferien slik at jeg kan skippe maskara og likevel få litt markerte øyne (er blond og blek). Ellers er det vel noen ansiktskremer som har litt farge i seg, som kanskje kan virke utjevnende. Jeg bruker helst flytende foundation (lancome for tiden) for jeg synes huden min ser tørr og flakete ut med mineralpudder.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Sminke for en som ikke tåler sminkeHar du sjekket hva de har på apoteket? De har en del sminke som skal passe for sensitiv hud. Har ingen erfaring selv dessverre.
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Sminke for en som ikke tåler sminkeSkal Google den tandropen. Høres ut som noe som kan funke. Samt farge øyenvipper når bare Coronaen backer litt, jeg kan nok ikke gjøre det selv.
![]() |
#5 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Sminke for en som ikke tåler sminkeJeg farger vipper og bruk hver mnd, og har gjort det nylig, så ikke alle sånne steder er stengt.
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Sminke for en som ikke tåler sminke
Både dråper og skum fra Sophie Elise sin Glød kan anbefales for å få farge. Når jeg bruker skummet får jeg mye kommentarer på at jeg ser så fresh ut.
![]() |
#8 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke for en som ikke tåler sminkeMin tan drop er fra James Read (fikk den i adventskalenderen fra Lyko), så det finnes mange andre merker altså.
![]() |
|
|