|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Den beste tutorialen på smoky eyes?Ikke si «YouTube» for jeg gidder ikke bla meg gjennom masse greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Den beste tutorialen på smoky eyes?Jeg liker Robert Welsh. Se (Kilde: youtube.com)
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Den beste tutorialen på smoky eyes?Henger for tips. Jeg vil, men får det ikke helt til. Har prøvd mest med en bruksanvisning som var bakpå en øyeskuggepalett en gang. Muligens Isadora, det er lenge siden.
![]() |
#4 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste tutorialen på smoky eyes?Jeg synes TheMakeUpChair er flink. Hun har tutorials både for nybegynnere og mer avanserte, og fler for smokey eyes.
![]() |
#5 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste tutorialen på smoky eyes?Altså, åssen går det med de sota øynene, Maverick?
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Den beste tutorialen på smoky eyes?Jeg lurer også. Kan ikke sminke meg.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Den beste tutorialen på smoky eyes?Jeg har gått for egenvarianter av sota øyne i mer eller mindre vellykka grad, men fortsatt ikke sett på noen tutorials, skal jeg innrømme. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|