|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?Og i så fall hvilke konklusjoner trekker du ut fra dette?
![]() |
#2 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?
Jeg ville ikke trukket noen konklusjon, jeg tenker at det er en som har lest før han har trykket akseptert - og dermed ikke automatisk sendt venneforespørsel til alle på e-post-lista og telefonlista si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?Personen har kanskje konto på facebook, men er kanskje ikke så aktiv der, eller bruker det til noe annet enn å være sosial? Vanskelig å si uten å kjenne personen.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?Nei, ikke hvis det var en person jeg kjente.
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?Er det en man kjenner eller ikke kjenner? Hvis man faktisk bruker og er aktiv på facebook er det pussig om man ikke legger til flere venner. Noen ønsker ikke jobbforbindelser på facebook. Er det en man kjenner hadde jeg tenkt at vedkommendes ikke så helt at man må legge til noen selv for å synes for flere, for p trigge venneforslag. Kanskje man egentlig ikke ønsker å bruke det, men bare titte på andre?
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?Hvis man vil titte på andre er vel 12-14 venner lite. Men en del besteforeldre vil kanskje bare se hva barna sine legger ut og se noen bilder av barnebarna? Barnebarna er jo sjelden aktive på FB, enten fordi de er for unge eller fordi ungdommene absolutt ikke legger ut noe på plattformen. Eller bare følge med på nyhetene?
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?En som bare bruker det til å følge de nærmeste eller bare nyheter? En som ikke har skjønt hvordan man besvarer venneforespørsler? En som meldte seg inn og ikke har giddet å bruke det siden?
![]() |
#8 |
can-jur
|
![]() Sv: Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?Ikke utfra bare få venner nei. Vi bruker some på forskjellige måter.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?Eg har svært få nye vennar på Facebook dei siste 3-4 åra, så dersom eg hadde registrert meg på Facebook for 4 år sidan hadde eg antageligvis ikkje hatt så mange vennar. No for tida bruker eg kun Facebook til å følge med på diverse grupper for klassane og fritidsaktivitetane til barna. Har ikkje posta noko på veggen min siste fem åra.
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?Tror jeg har rundt 60 venner der. Legger ikke ut så mye men er der fordi jeg følger med på strikkegrupper, matgrupper og hage/blomstergrupper. Og så glor jeg litt på det som blir lagt ut ellers.
![]() |
#13 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?Nei, ser ingen grunn til det. Det kan være så mange årsaker til at man har få venner der.
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?Uten FP venner hadde mine venner sunket med rundt 30.
![]() |
#15 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?Nei.
![]() |
![]() |
#16 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kan man trekke konklusjoner ut fra få venner på Facebook?De jeg kjenner som har få venner på FB, er de som egentlig ikke har ønsket å ha en profil der, men som har måttet for å følge en av ungenes klasse/delta på et arrangement/jobbrelatert. Dvs folk som gjerne skulle sluppet å registrere seg. Ingen av mine venner med få venner på Fb har få venner utenom, og jeg ville definitivt bare trukket konklusjonen "ikke aktiv på FB" for folk jeg ikke kjente også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|