|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rockesøster
|
![]() 12. mars – 1 år med pandemi på FPGratulerer? Kondolerer? med dagen.
![]() |
#2 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: 12.mars -1 år med pandemi på FPJa, takk til alle sammen.
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: 12.mars -1 år med pandemi på FPJeg tror jeg nøyer meg med "overstått, tross alt" som oppsummering.
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: 12. mars -1 år med pandemi på FPFor et fint innlegg!
![]() |
#5 |
Er frisk!
|
![]() Sv: 12. mars -1 år med pandemi på FPDere har vært en av hovedårsakene til at jeg har noenlunde vettet i behold. Takk!
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: 12. mars -1 år med pandemi på FPJa, FP er en av tingene som har gjort pandemien lettere å forholde seg til.
Sist redigert av nolo : 12-03-21 kl 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 12. mars -1 år med pandemi på FPUten dere hadde jeg vært mer redd og usikker, men fordi det er så mange smarte og opplyste folk her inne, har jeg opplevd og bli beroliget mang en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 12. mars -1 år med pandemi på FPDette forumet har kanskje mest av alt gitt meg innsikt i hvor ulikt pandemien oppleves, og hvordan den rammer ulike mennesker på ulike måter. Både ut fra bosted, yrke, personlighet og livssituasjon for øvrig. Det har vært hjerteskjærende å lese hvordan pandemien har tatt kvelertak på mange, både voksne og barn, som har fått livene snudd på hodet og tilværelsen og psyken ødelagt. Samtidig har jeg blitt veldig imponert over hvordan mange har taklet situasjonen, bitt tennene sammen og gått på utfordringene med både galgenhumor, raseri, optimisme, oppgitthet og sorg, og bare holdt ut runde etter runde, oppmuntret og støttet hverandre, kommet med informasjon, råd og konstruktiv kritikk.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 12-03-21 kl 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: 12. mars – 1 år med pandemi på FPSignerer alle talere hittil, helhjerter!
![]() |
#10 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: 12. mars – 1 år med pandemi på FPJa, takk for alle fine, opplysende og reflekterte innlegg i en vanskelig tid. Takk for de litt mindre fine innleggene også, helt sikkert inkludert flere av mine egne, jeg lærer masse av uenigheter og tidvis opphetede diskusjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 12. mars – 1 år med pandemi på FPTakk til alle sammen! Selv om vi alle opplever det forskjellig, er det godt å gå gjennom dette med dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: 12. mars – 1 år med pandemi på FPDet er unektelig godt å ha et sted å nerde litt over tall, så slipper jeg å gnage hull i hodet på min mann. Å ha et sted hvor jeg kan få saklig input utover det avisen (vg) forteller. Et sted å lufte tanker. Et sted å sosialisere.
![]() |
#14 |
Rockesøster
|
![]() Sv: 12. mars – 1 år med pandemi på FPGratulerer med denne dagen også, nå er det åpent igjen dere.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: 12. mars – 1 år med pandemi på FPHer blir det også hjemme - markering.
![]() |
#16 |
trenger lading
|
![]() Sv: 12. mars – 1 år med pandemi på FPJeg har installert meg på jobb med middag, yougurt frukt, eplekake, gummigodis og "Markensgamp". Håper det holder til i morgen tidlig kl 0745, og at folk har plass til litt vett innabords sammen med alkoholen. Så kanskje jeg slipper en mareritt-dobbelvakt.
![]() |
#17 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: 12. mars – 1 år med pandemi på FPVi feiret allerede i går på jobben, med bobler på slutten av dagen. Jeg har to middagsavtaler ute neste uke, så det passer perfekt med åpning, samtidig som det er litt skummelt.
![]() |
#18 |
Er frisk!
|
![]() Sv: 12. mars – 1 år med pandemi på FPTakk for selskapet gjennom pandemien! Jeg har jo fått lov å være sosial nesten hele tiden og er enormt takknemlig for det, men FP har vært ekstremt viktig likevel. Takk for alle innspill, oppdateringer og faktainformasjon. Takk for klemmer og oppmuntringer. Takk for innsikt i hvordan andre tenker og har det.
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10 ![]() Sist redigert av oslo78 : 25-09-21 kl 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: 12. mars – 1 år med pandemi på FPDet har vært fint å ha dere å sosialisere med! Jeg synes tiden har gått fint; vi har kost oss som familie og hatt det mindre travelt enn normalt. Usikker på om jeg er klar for gjenåpning; det kom brått på.
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: 12. mars – 1 år med pandemi på FPTakk for kunnskapen! FP har vært mitt Nakstad.
![]() |
|
|