|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Ja, lokalavisa. Eg kunne klart meg med den digitale utgåva, mannen seier han vil ha den på papir.
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?På en måte. For jeg har et abonnement, men ikke pga avisen. Jeg abonnerer på Dagbladet Helg, og jeg kaster avisen uten å lese den for det er Hansens kryssord i Magasinet som er eneste grunnen til at jeg har abonnementet.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Nei, kun digital, lokalavisen.
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?
Dette gjelder her og. Jeg leser mesteparten av sakene digitalt før jeg kommer hjem og åpner avisa, da blar jeg raskt gjennom resten. Trur ikke lokalavisa har mulighet for kun digitalt abonnement, men det skal jeg jammen sjekke. Har ellers fire digitale aviser.
![]() |
![]() |
#7 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Ikke papir, nei. Leser stort sett aviser digitalt, og abonnerer digitalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Ja. Aftenposten. Hver dag.
![]() |
![]() |
#9 |
med tunga på styret
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Jeg har Aftenposten helg på papir, og ellers digitalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Nei, men det er pga trang økonomi. Starter opp igjen med lokalavisa og Aftenposten i helgene så fort ting bedrer seg. Jeg er veldig glad i papiraviser.
![]() |
#12 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Lokalavis. Også for å støtte den. Jeg bruker nettsiden deres rimelig aktivt, men prøver å ikke lese alle sakene på nett, slik at jeg får noe igjen for papiret som kommer i postkassa. Vi har også Aftenposten Junior. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Ja. Eg abonnerer på fleire aviser, men berre ei papiravis: Dag og tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Ja, den lokale som kommer en gang i uka. Også har vi abb på den daglige lokalavisa men bare digitalt. Har derved tilgang på papiravisa på mobilen, men bruker der lite. Har abb for å kunne lese Pluss sakene på nett, samt støtte
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Japp, Tanta og Klassekampen, helgeavisene. Vurderer å bytte ut Aftenposten med Morgenbladet da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Ja, lokalavis. Stas å ete frukost og lese papiravis. Det er ofte gårsdagens nyheter, den kjem berre ut annakvar dag og den er syltynn. Men eg synes det er viktig å ha lokalt alternativ.
![]() |
#17 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Nei, har kun digitale abbonnement. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Nei, det er lenge siden. Det er hyggelig, men jeg rakk aldri å lese dem. Abonnerer på lokalavisen digitalt, det ble viktig da jeg begynte å jobbe mer lokalt.
![]() |
#19 |
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Ja, Aftenposten weekend. Som Tjorven får jeg også en annen ro av å lese en papiravis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Abonnerer du på papiravis?Ja. Bergens Tidende hver dag. Klassekampen, Aftenposten, Dagens Næringsliv og Morgenbladet i helgen. Det betyr også at jeg har digitalabonnement på dem resten av uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|