|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Hvilken ullgenser skal jeg ha?Jeg ønsker meg en ny lett hjemmestrikket ullgenser. Den skal være svart, så den kan godt ha litt hullmønster. Er veldig glad i Tirilgenser, men har tre stykker og det hadde vært fint med noe annet.
Stor 07 Mellom 09 Mini 13 Sist redigert av MegaMie : 14-04-21 kl 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I endring
|
![]() Sv: Hvilken ullgenser skal jeg ha?
![]() |
#3 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ullgenser skal jeg ha?Eg kan ingenting om strikking men har fått Randi i gave. Eg syns den er så fin men er ekstremt laus i strikkinga!
![]() |
![]() |
#4 |
I endring
|
![]() Sv: Hvilken ullgenser skal jeg ha?
Ja, den er oppgitt i alt for store pinner, jeg har strikket Marygenser i Pus med pinne nr 5 og den er perfekt i fasthet og fasong, men mønsteret på Randi genseren er fint.
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken ullgenser skal jeg ha?Jeg konverterte Garntopia sin jakke til genser. Det er den genseren jeg har brukt mest i vinter. Strikket i Raumagarn
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken ullgenser skal jeg ha?Jeg holder på å strikke genser nr 2 av denne:
![]() |
![]() |
#8 |
I endring
|
![]() Sv: Hvilken ullgenser skal jeg ha?Min egen ønskeliste vokser og vokser av dette.
![]() |
#9 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Hvilken ullgenser skal jeg ha?[quote=Frøy;5022558]Min egen ønskeliste vokser og vokser av dette.
![]() |
|
|