|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Anbefal meg ein cc-kremEg trenger ein cc-krem som
![]() |
#2 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg ein cc-kremTil min hud som trenger en del fukt har jeg pleid å bruke BB fra Shiseido, men jeg har nå gått over til Lumene CC og synes de er ganske likestilte.
![]() |
#3 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg ein cc-kremJeg og huden min liker veldig godt Mary Kays CC-krem. Jeg må ha litt pudder i t-sonen, men har veldig fet og blank hud.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Anbefal meg ein cc-kremJeg ønsker som over, men i tillegg til at den er for veldig sensitiv hud. Jeg får øyeeksem for ingenting. F.eks. den ene gangen i året jeg bruker maskara. Og særlig sånt som smøres på huden.
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Anbefal meg ein cc-kremJeg liker denne fra It cosmetics.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Anbefal meg ein cc-kremJeg kjøpte en slags farget dagkrem på apoteket. Litt mer krem litt mindre sminke. Håper jeg kan bruke den uten å se ut som en kjøttkake etterpå. Blir jo ikke sminket utseende, men i hvertfall kanskje litt mindre usminket.
![]() |
#9 |
Leser
|
![]() Sv: Anbefal meg ein cc-kremFor meg virker ikke CC krem, må ha Bb krem. Bruker clinique e
![]() |
|
|