|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Smugleser
|
![]() Strikkehjelp (igjen) ermehull og garnJeg surrer jo videre med mine strikkeprosjekter, etter å ha operert begge håndleddene er det gøy å prøve seg igjen.
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikkehjelp (igjen) ermehull og garnNei, det er ikke nødvendig. Du legger opp med bakoverløkke for de nye maskene, da trenger du bare tråden du likevel bruker.
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Strikkehjelp (igjen) ermehull og garnDu kan legge opp det jeg kaller for startmasker, altså samme som den første du lager når du begynner å legge opp, og det greier du å gjøre med den tråden du holder på å strikke med. Det er sånn jeg gjør i knapphull og sånn hvis det ikke er kast. Var det forståelig?
![]() |
#4 |
Smugleser
|
![]() Sv: Strikkehjelp (igjen) ermehull og garn
Nei, ikke helt.
![]() |
#5 |
I endring
|
![]() Sv: Strikkehjelp (igjen) ermehull og garnKan denne filmen hjelpe tro?
![]() |
#6 |
Smugleser
|
![]() Sv: Strikkehjelp (igjen) ermehull og garn
Ja! Selvfølgelig! Jeg klarte tydeligvis ikke å visualisere at de ny løkkemaskene ble ermehull og at det skulle "snurpes" sammen under ermet.
![]() |
|
|