|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
...we have cookies
|
![]() Flytting og nye hvitevarerJeg er på flyttefot, og der jeg kommer er det ikke hvitevarer. Jeg har ikke eid kjøleskap på 11 år cirka, og vaskemaskinen var 21 årbøker jeg nå pensjonerte den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Flytting og nye hvitevarerHadde sjekket bruktmarkedet først, og kjøpt kjøleskap nytt hvis det ikke var mulig å finne et greit brukt et. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flytting og nye hvitevarerHadde ikke kjøpt brukt tørketrommel.
![]() |
#4 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flytting og nye hvitevarerHadde prøvd å få tak i kjøleskap og vaskemaskin brukt, haster mer med det første. Tørketrommel ville jeg ikke hatt i det hele tatt. Jeg lever veldig bra uten og har ikke savnet den etter at jeg flyttet for meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Flytting og nye hvitevarerJeg har kombimaskin og er veldig fornøyd med den. Av og til er det praktisk å kunne tørke ting i maskinen.
![]() |
#7 |
Klar
|
![]() Sv: Flytting og nye hvitevarerEier du eller leier du? Er målet med handlingen å være mest mulig miljøvennlig, spare penger eller å få fikset ting raskt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Flytting og nye hvitevarerJeg hadde kjøpt kjøleskap og vaskemaskin brukt og absolutt ikke kjøpt tørketrommel. Vi er fem mennesker i familien og har aldri hatt tørketrommel, så med en person hadde jeg i hvert fall droppet det.
![]() |
#10 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Flytting og nye hvitevarerJeg skal leie. Og jeg er egentlig enig med dere alle, kjøpe brukt er lurest. Så jeg skal se hvordan det ser ut i leiligheten og se om jeg finner et kjøleskap som passer i morgen ettermiddag siden det er det som haster mest. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|