|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?IKEA har en helt grei en. Du kan velge mellom motor eller sveiv.
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?Mannen har den med sveiv fra Ikea. Funker finfint!
![]() |
![]() |
#4 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?Jeg har en fra IKEA, med motor. Den fungerer bra hvis du er over 158 cm. Det er ikke jeg, så jeg må sørge for at stolen får ekstra pute e.l. når jeg sitter. Til ståing er den brillefin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?TAkk for Takk for tips!
![]() |
#6 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?Også hev - senk med sveiv fra IKEA. Liker den godt.
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?Æsj, fant ut at det eneste som er lite nok på IKEA er utsolgt både på nett og i samtlige varehus. Vet ikke om det er noen vits i å vente på at de muligens får det inn igjen eller om jeg skal lete etter bord andre steder. Det er et lite rom bordet skal inn i så jeg trenger et med 60 cm dybde og 120 bredde.
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?Det ser ut som størrelsen jeg er på jakt etter (120x60) finnes hos slike steder som selger kontormøbler til bedrifter for det meste. Jeg fant også dette hos Ellos, men kjenner jeg er skeptisk til å handle slikt hos dem.
![]() |
#10 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?Det fra Ellos ser helt okay ut for meg. Jeg ville neppe selv hatt bruk for en skuff i forkant, mot magen, men den er neppe i veien. 71 cm står som laveste posisjon, men du er over 157 mener jeg du skrev. (Hvis du senere får plass til og trenger større pultplate kan du alltid montere en større erstatning på beina). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?Sjekket Finn? Vil tro at Ikea får jevnlig påfyll i disse tider, men du må nok være rask. Mange studenter som handler nå om dagen og fremover.
![]() |
![]() |
#13 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?
Ja, synes du den ser grei ut, altså? Jeg synes det er litt skummelt å kjøpe såpass dyre og store ting derifra som attpåtil har elektronikk. Tenker at det blir vanskelig å reklamere, men det er mulig det går greit?
Det slo meg ikke en gang. Jeg finner ingen skrivebord i det hele tatt der akkurat nå. Har du sett det der før?
Jeg har sjekket. Fant ingen aktuelle akkurat nå, men vil tro det kan dukke opp. Sikkert mange som har kjøpt slikt under hjemmekontorperioder.
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?Sorry, mente AJ produkter.
![]() |
#15 |
Rastløs dagdrømmer
|
Aha! Jeg har kikket der. Har du erfaring med dem?
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?Nei, bare sett reklame.
![]() |
#17 |
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg er jo forsåvidt det. Flere valg gjør det vanskelig.
![]() |
#18 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?Prisene hos AJ Produkter er oppgitt uten MVA + at frakten kommer på kr. 700,-. Dessverre ser det ut som bordet fra komplett.no blir for høyt for meg i sitteposisjon, slik strå nevnte. Da må det nok likevel bli AJ eller Ellos.
![]() |
#19 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Heve- senkepult til hjemmekontoret?Om du ikke bor forferdelig langt unna, anbefaler jeg denne bruktbutikken:
![]() |
#20 |
Rastløs dagdrømmer
|
Godt tips! Tusen takk!
![]() |
|
|