|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Trenger konkret tips om flink frisør av ungdomsklipp guttDa vi endelig fikk overtalt snart videregående gutten til en hårklipp i sommer var vi på et kjøpesenter på en liten øy 15 år bak frisørfagutviklingen på Vestlandet. Det ble ikke bra, for å si det slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Trenger konkret tips om flink frisør av ungdomsklipp guttHuff. Stakkar. Ingen tips å komme med, men jeg har også en «snart videregående». Og det brukes mye tankevirksomhet på å ikke skille seg ut første skoledag.
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger konkret tips om flink frisør av ungdomsklipp guttAmok på Tøyen. Nå skal «vår» frisør slutte, men jeg har vært hos et par andre der og synes alle er flinke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger konkret tips om flink frisør av ungdomsklipp guttHåper dere får fikset, Daffy.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Trenger konkret tips om flink frisør av ungdomsklipp guttFrisøren til gutta har dessverre permisjon, men ellers skulle jeg anbefalt han. To av mine har dog gått for langt hår.
![]() |
|
|