|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Franskkurs i OsloJeg har bestemt meg for å lære meg fransk. Hvor kan jeg lære meg fransk i Oslo?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Franskkurs i OsloHar dere Folkeuniversitetet i Oslo?
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Franskkurs i OsloMå anbefale appen Duolingo i stedet for eller i tillegg til kurs. Den er virkelig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Franskkurs i OsloDuolingo bør brukes i tillegg til kurs. Det blir veldig rigid. Samtidig er det et fint verktøy for å øve.
![]() |
![]() |
#5 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Franskkurs i OsloHør hva Institut Français tilbyr? Jeg tror de har overtatt etter det gamle kultursenteret. Ellers ser jeg et sted som heter Fransk kultursenter, som ser ut til å drive med kurs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Franskkurs i OsloDet franske kultursenteret er et fantastisk institusjon. Elsker dem litt. Jeg har aldri gått på kurs der, men har jobbet med dem i ulike sammenhenger. Ellers har jeg gått på japanskkurs gjennom Folkeuniversitetet og har inntrykk av at de har gode lærere og kurs.
![]() |
|
|