|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Hvilken oppvaskmaskin vil jeg ha?Vi avsluttet like godt ferien med vannlekkasje på kjøkkenet.
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Hvilken oppvaskmaskin vil jeg ha?I hear you! Vi har byttet både vaskemaskin og tørketrommel i sommer, og nå streiker pokker meg oppvaskmaskina også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken oppvaskmaskin vil jeg ha?Byttet i påsken i fjor, da tok min kvelden. Hadde Miele før, men byttet til noe rimeligere nå. Må hjem og sjekke. Fornøyd i alle fall. Har bestikkskuff, er ganske stille og vasker bra.
![]() |
#4 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hvilken oppvaskmaskin vil jeg ha?Jeg har Miele men jeg kvalifiserer bare til «hvitevarer som nærmer seg det industrielle markedet» for våre kjøres hardt. Tre ganger om dagen med kopper, kar og matbokser og hva har du. Kunne da velge mellom Miele og en noe rimeligere Asko men min erfaring er at Miele er hakket hvassere når de blir brukt så mye og på jobb har vi hatt betydelig mindre service på maskiner fra Miele enn de fra Asko. Har den på 8-9-året og den går som ei klokke, er stille og ja, jeg elsker den.
![]() |
#5 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilken oppvaskmaskin vil jeg ha?Kjøpte ny før jul og er bare så dær fornøyd.
Sist redigert av star : 12-08-21 kl 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvilken oppvaskmaskin vil jeg ha?Hater bestikkskuffen, men vet mange her elsker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Hvilken oppvaskmaskin vil jeg ha?Jeg har en miele med bestikkskuff og auto-open funksjon. Elsker den!
![]() |
#8 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilken oppvaskmaskin vil jeg ha?Min har også auto open.
![]() |
![]() |
#9 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hvilken oppvaskmaskin vil jeg ha?
Jeg har også Kvik-innredning, XXL- men mener at oppvaskmaskinen er standard størrelse. Tror at det ble laget en ramme som står under den slik at den kommer høyt nok opp og så er det sokkel foran som skjuler hele greia.
![]() |
#10 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hvilken oppvaskmaskin vil jeg ha?Det eneste jeg vil si er at det må være en som ikke piper når den er ferdig. Min piper, og jeg og reparatør har begge forsøkt å få den til ikke å pipe. Ingen har klart det. Den er er en Miele fra 2008 og holder greit ennå. Den har vært litt "interessant" noen ganger, men det går stort sett over.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Bosch Serie 6 står det på den.
![]() |
#13 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvilken oppvaskmaskin vil jeg ha?Jeg anbefaler Asko! Har hatt Whirlpool, Bosch og Gorenje. Ingen av de har vært i nærheten av Asko. Vi har en med to kurver, flyttbar bestikkurv nede og en bestikkskuff helt øverst, den er litt smalere enn selve maskinen. God plass! Vi er 6 i familien og kjører oppvaskemaskinen en gang om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvilken oppvaskmaskin vil jeg ha?I våres kjøpte vi en Siemens extra klasse (det er toppmodell). Lydnivå var viktig for oss samt auto open. De to andre vi har (en på hytta og en hjemme har ikke det, og det er et problem for da må vi vente til den er ferdig før vi drar for å åpne den hersens døren...). Vi er veldig fornøyd med Siemens og selv om jeg var åpen for andre merker nå så ble den den allikevel. Vi kjøper kun XXL maskiner.
![]() |
![]() |
#15 |
heimføing
|
Har en Bosch serie 8, og er superfornøyd - den var på supertilbud ellers hadde jeg aldri hatt så dyr/avansert maskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvilken oppvaskmaskin vil jeg ha?Eg har ei heilt ny asko, vasker strålande reint, uten bestikkskuff, men det var heller ikkje viktig.
![]() |
|
|