|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gøy eller spennende podkast? Vil ha tipsJeg har aldri hørt på podkast, men har tenkt til å begynne med det når jeg går til tog osv. Men hva vil jeg lytte til? Vil ikke bare ha fjas og bloggere som prater sammen (ikke at jeg trodde FP ville anbefale det, hehe). Mulig jeg er litt lei av true crime, men åpen for forslag. Om det er noe morsomt hadde det vært fint å starte morgenen med.
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.Jeg har begynt med vin-nerding i pandemien og fryder meg over blant annet Vinmonopolets podcast. Det finnes mange andre også, men det er et sted å starte om sånt interesserer deg.
![]() |
#3 |
Nå da?
|
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.Jeg ler av Truls og Hellstrøm tar munnen full.
![]() |
#4 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.I serien NRK Radiodok er det mange fine historier. Noen tips: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.Mine favoritter:
![]() |
#8 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.Jeg hører bare på NRK, alle tipsene er derfra.
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.Berrum og Beyer snakker om greier |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.Reply all |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.Popkorn og politikk, NRK. Ny episode hver fredag.
![]() |
#12 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.Her var det mye bra, TUSEN takk alle sammen!!
![]() |
#13 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.Du kan abonnere på podkaster, da får du nye episoder automatisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Textrovert
|
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips."Kvinden med den tunge kuffert". Veldig, veldig spennende og ganske skummel til tider der jeg gikk ute mutters alene om vinterkveldene og hørte på den.
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.
Jeg bruker Overcast. Den sletter episoder jeg har hørt på. Du kan abbonere på alle podcastene og lage ulike spillelister osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.Jeg kan henge meg på mange av poddene her, men setter også opp sektpodden - men det er kanskje veldig smalt. Fascinerende lytting i alle fall.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.Jeg kom på den podcasten som jeg hører mest på uten å egentlig høre på den. Det er "Sleep with me" og er en mann som snakker om ting uten å komme til poenget med monotom stemme. Funker godt for meg som ofte sliter med tankekjør på kvelden når jeg skal sove. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.Sånn er du, ser jeg ikke her. Harald Eia og Nils Brenna analyserer personlighetstesten the big 5 tatt av kjente nordmenn og -kvinner, sammen med nevnte kjendis. De første episodene ligger ute som the big five.
![]() |
#19 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.Mange av mine favoritter er nevnt, så slenger jeg på
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Gøy eller spennende podkast? Vil ha tips.50 things that made the modern economy, BBC |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|