|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Dårlig husmor
|
![]() Kindle. Dele brukerVi vurdere å gi døtrene Kindle i julegave. Det eneste problemet jeg ser med Kindle er jo at det er vanskelig å låne ut og dele på bøker. Men nå ser jeg at det skal være mulig å ha samme bruker på flere enheter. Slik at min bruker kunne vært på alle tre og at de kunne hatt tilgang til mine bøker. Og at jeg, i hvert fall delvis, kan kjøpe bøker til dem. Det kan vi jo ha glede av alle tre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle. Dele bruker
Jeg har barnemodus til jentene. Da velger jeg hvilke bøker de skal ha tilgang til og de får automatisk disse i biblioteket sitt. Enklest å gjøre på nettsidene til amazon https://www.amazon.com/myh/manage?ref=myp |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nei, det skal være mulig å legge dem til som husstandsmedlem også, men regner med at de da må ha egne amazonbrukere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kindle. Dele brukerJeg har en bruker og alle kindlene er satt opp på den. De går litt på kryss og tvers i husstanden.
![]() |
#6 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Finnes det en oppskrift på det ? Jeg er ny bruker av kindle og har et husstandmedlem som har kjøpt mange bøker.
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Kindle. Dele brukerDet eneste som kan være problematisk med en bruker er hvis to stykker vil lese samme bok samtidig? Men det kan jo løses ved å skru på airplanemode f eks. Hvis ikke oppdaterer den jo den andre kindlen når man leser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kindle. Dele brukerJa, det vil jo bli krøll. Masse mikk med det da jeg og datteren både leste og hørte på To kill a mockingbird (Audible synker mot kindle). Flymodus ville vært smart da, ja.
![]() |
#9 |
Det ser ut som man kun kan være to stykker over 18 https://www.amazon.com/myh/households/ref=myh_hh_lnd Tror man har hver sin amazon bruker og så linker man dem for å kunne dele. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Kindle. Dele brukerJa, vi har alle Kindle knyttet til en bruker. Eneste problemet er at den som leser/kjøper mest bøker dikterer bokforslagene hos Amazon. Ikke et stort problem for meg, men min mann
![]() |
![]() |
|
|