|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Dikt om vennskapMin venninne fyller 30 år og jeg har så lyst til å lese et dikt til henne på bursdagfesten (enten det, eller så blir det tale/sang). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dikt om vennskapJeg liker veldig god "Ord over Grind" av Halldis Moren Vesaas. ORD OVER GRIND Du går fram til mi inste grind, og eg går óg fram til di. Innanfor den er kvar av oss einsam, og det skal vi alltid bli. Aldri trenge seg lenger fram, var lova som galdt oss to. Anten vi møttes tidt eller sjeldan var møtet tillit og ro. Står du der ikkje ein dag eg kjem fell det meg lett å snu når eg har stått litt og sett mot huset og tenkt at der bur du. Så lenge eg veit du vil koma iblant som no over knatrande grus og smile glad når du ser meg stå her, skal eg ha ein heim i mitt hus. *** Sist redigert av daffy : 11-08-07 kl 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dikt om vennskapDet var et dikt som sa mye.
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Dikt om vennskapfint dikt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Dikt om vennskapDet var et vakkert dikt!
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
![]() |
![]() Sv: Dikt om vennskapDu kan bruke dette: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Dikt om vennskapDet er langt mellom venner Mellom venner står mange bekjentskaper og mye snakk. Venner ligger som små lysende stuer langt borte i fjellmørket. Du kan ikke ta feil av dem. Kolbein Falkeid Sist redigert av Harriet Vane : 15-02-12 kl 10:47. Årsak: Feil forfatter. Rettet nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|