|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tøff
|
![]() Sted å bo i LillehammerJeg skal til Lillehammer mandag til tirsdag og trenger en overnatting relativt nære togstasjonen. Noen tips? Noe jeg skal holde meg unna?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sted å bo i LillehammerClarion Collection hotell Hammer har jeg bodd et par ganger. Veldig fint.
![]() |
#4 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sted å bo i LillehammerAnbefaler Hotell Hammer, det er vel et Clarion hotell. De har i tillegg til frokostbuffet en kveldsmatbuffet som jeg syns er veldig kjekk, da slipper vi ut og finne et spisested om kvelden. Hotellet ellers er fint og sentralt plassert.
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Sted å bo i LillehammerMitt favoritthotell på Lillehammer er Clarion i Storgata.
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Sted å bo i Lillehammer
Enig
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Sted å bo i Lillehammer
Jeg bodde der da jeg tok helsejus - det var praktisk med kveldsmat etter en lag dag med forelesninger.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sted å bo i LillehammerOgså heter det PÅ Lillehammer.
![]() |
|
|