|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Fredsprisen 2021Ja, hva tenker dere? Jeg er umiddelbart veldig begeistret for at prisen går til journalister, som opplever verre og verre arbeidsforhold. Og så tøft å gi den til en russisk journalist.
![]() |
#3 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fredsprisen 2021Hurra! sier jeg. Pressefrihet er et så viktig tema.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fredsprisen 2021Jeg ser på Nobelsendingen på NRK og så nettopp et klipp med den filippinske journalisten som intervjuer den skvett gale presidenten de har. Fy søren, for en dame. Jeg har så mye beundring for folk som jobber på, selv om de blir forsøkt kneblet med de verste trusler og metoder.
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Fredsprisen 2021Jeg synes det er veldig bra og riktig.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Fredsprisen 2021Pressefrihet er ekstremt viktig og et meget presset felt i verdensamfunnet i dag, uten at jeg har kjennskap til den aktuelle journalisten. Vesentlig for "krig og fred og sånn" er nå i alle fall det at journalistene får rapportert hva som skjer,
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fredsprisen 2021Jeg synes det var et veldig bra valg!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Fredsprisen 2021Veldig bra!
![]() |
|
|