|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Strikk: hva kan jeg bytte Sisu med (votter)Jeg skal strikke votter, men oppskriften er i sisu, det garnet liker jeg ikke. Kan jeg bruke Finullgarn f eks? Eller noe annet? Det er 64 masker rundt på selve hånden, pinne 2.5 i oppskriften. Størrelse damehånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Strikk: hva kan jeg bytte Sisu med (votter)Jeg strikker votter i smart fra DuStoreAlpakka, men jeg strikker litt stramt. De fleste votter i damestørrelse blir greie da. (Jeg strikker dem på pinne 2,5 selv om garnet sier 3.)
![]() |
![]() |
#3 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikk: hva kan jeg bytte Sisu med (votter)Jeg liker ubehandlet ull best, og hadde byttet til Finull eller Ask fra Hillesvåg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Strikk: hva kan jeg bytte Sisu med (votter)Geitrams her inne tipset om en side hvor man kan finne garntyper som har samme strikkefasthet. Ser Sisu har strikkefasthet 27/10: https://www.strikkezilla.no/2710
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Strikk: hva kan jeg bytte Sisu med (votter)Takk! Skal dra innom en garnbutikk og kjenne litt på de. Den linken var genial, Noba! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|