|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Er det sykkelsti fra Olavsgård til Kløfta?Jepp, ny jobb innebærer foreløpig kontor på Kløfta. Til Olavsgård (og opp bakken) vet jeg at det er sykkelsti hele veien, men jeg er usikker på resten). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Er det sykkelsti fra Olavsgård til Kløfta?Nei.
Sist redigert av star : 20-10-21 kl 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det sykkelsti fra Olavsgård til Kløfta?Litt usikker, det er lenge siden jeg har syklet der. Men så vidt jeg husker er det ikke sykkelvei fra toppen av bakken og videre til Kløfta. Ser at Google maps vil ha deg til Lillestrøm, Leirsund, Frogner, forbi Lindeberg og til Kløfta. Mye av veien her er sykkelvei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er det sykkelsti fra Olavsgård til Kløfta?Fra Lindeberg er det mulig å ta bakveien via Arteid til Klødta. Det er ikke sykkelsti eller fortau der, men lite trafikk. Kun litt trafikk om morgenen om det står på E6 mot Oslo om vinteren når det har kommet snø.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er det sykkelsti fra Olavsgård til Kløfta?Om du søker på å gå strekningen får du opp en vei midt i mellom de to du har på kartet over, der det ser ut til å være gang/sykkelsti. Det er rett og slett Trondheimsveien.
![]() |
#8 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er det sykkelsti fra Olavsgård til Kløfta?
Det er Gamle Trondheimsveg fra Lindeberg på dette bildet.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er det sykkelsti fra Olavsgård til Kløfta?
Ja. Jeg valgte streetview på litt random steder langs ruta, og ser ut til å være langsgående gang- og sykkelvei hele veien. Men jeg er ikke kjent, altså, så locals kan sikkert bekrefte eller avkrefte.
![]() |
|
|