![]() |
#2 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Askestøvsuger(Følger med i tråden, trenger også en sånn.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: AskestøvsugerJeg har også tenkt å kjøpe nå som jeg har vedovn. Har sett de har på Obs bygg og på Jernia, og hadde egentlig bare tenkt å kjøpe den billigste (Obs).
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: AskestøvsugerVi har en lignende sånn en; https://www.obs.no/bygg-og-hage/varm...B&gclsrc=aw.ds
![]() |
#6 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: AskestøvsugerVi hadde en tidligere, som fungerte helt greit. Men har gått over til den gode gammeldagse spade asken over i søpla rett før jeg skal fyre opp om ettermiddagen. Det ble for mye styr å skulle hente ut støvsuger og askesuger for å gjøre dette på fast basis nå som vi må tømme flere ganger i uken. Fungerer også helt fint. Blir uansett mye styr når asken skal flyttes fra askesuger til pose...
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Askestøvsuger
Vi endte også opp med å gå over til spade da totalen ble for styrete med montering av støvsuger og tømming av askebøtte.
![]() |
#8 |
trøtt
|
Det tenker jeg fortsette med, men det er noen ganger jeg gjerne skulle ha fått vekk mer og jeg tør ikke bruke vanlig støvsuger.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AskestøvsugerVi ga bort vår. Den ble brukt et par ganger, men det var for styrete å dra fram den digre bøtta og støvsugeren. Dessuten tar den lagerplass og det har vi ikke flust av. Vi har ovn med askeskuff, det har vel mange av de moderne ovnene? Vi tømmer skuffen i en stor bøtte av metall med tett lokk på. Denne tømmer vi på den kommunale avfallsplassen om når fyringssesongen er slutt. Aske i søppelpose høres farlig ut, iallfall med mindre det er flere dager siden ovnen ble brukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: AskestøvsugerJeg fikk til jul.
![]() |
#11 |
Dragedytteren
|
![]() |
|
|