Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Matlaging på strøm - reelle alternativer?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-21, 10:21   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Matlaging på strøm - reelle alternativer?

Etter å ha fyrt i ovnen på ene siden av huset, og deretter gått for å lage mat på den elektriske komfyren så lurer jeg på om det finnes noen gode alternativer som kombinerer ved og elektrisitet innen matlaging.
Da jeg var liten kunne vi lage mat på vedovnen, men den rentbrennende ovnen vi har nå, har ikke denne muligheten, det er ikke plass til gryte på toppen.

Jeg har sett på AGA, men de ser ut til å enten være gass eller ved eller elektrisk, jeg lurer på om det er mulig å kombinere.

Gassbeholdere i rekkehus tenker jeg kanskje ikke er så lurt, mtp eksplosjonsfare, og egen redsel.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-21, 12:22   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matlaging på strøm - reelle alternativer?

Jeg tror ikke det finnes noe som forsvarer investeringen om man ikke skal bytte peisovn. Men åpen for innspill fra andre.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-21, 15:43   #3
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har etter mye leting, funnet Esse 990 Hybrid, noen som vet noe om den?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-21, 16:28   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Esse hybrid har jeg ingen peiling på, men jeg driver og lærer meg Esse Ironheart. Kokeplatebruken er grei å lære, bakeovnen har jeg ikke prøvd annet enn til oppvarming av f.x. middagsrester og til å steke ostesmørbrød i.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.