|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() Photo challenge?Eg har litt lyst til å prøve meg på ei photo challenge i 2022, men kva for ei? Eg ser det er ulike versjoner ute å går. Er det nokon som har prøvd seg på ei slik? Og kva type er lettast, ein i veka eller ein kvar dag i enkelte månader? Kvar dag i eit heilt år blir litt vel mykje trur eg.
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Photo challenge?Kommer litt an på hva du skal med det. Er det for å skape innhold til kontoen, for å utfordre andre til challenge, for å bli mer oppmerksom i hverdagen, for øyeblikkene, for å ta bilder du vil ta vare på i årene som kommer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Photo challenge?Jeg kjøpte Kamerkuren for å utfordre meg selv litt. Jeg har bare gjort tre av oppgavene, men det er ikke boka sin feil for den er veldig fin. Lånte den på biblioteket før jeg kjøpt, så det kan være en mulighet hvis du vil sjekke den ut.
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Photo challenge?Da kan jeg anbefale den boka,for den handler om akkurat det. Men man kan jo fint gjøre det på egenhånd også.
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Photo challenge?Ble inspirert til å børste støv av både bolen og kameraet. Jeg hadde hatt godt av mer tilstedeværelse nå ..
![]() |
|
|