|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Lampe til vinduskarmDet blir alltid så stusslig når jeg tar vekk adventsstaken fra vinduskarmen i stua, så jeg har lyst til å erstatte det med noe annet som gir lys. Det er ikke en veldig bred vinduskarm det er snakk om, så er vanlig bordlampe vil nok være altfor stor. Jeg har prøvd å se på Ikea sine sider, men ble bare forvirret.
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Lampe til vinduskarmJeg har en sånn som ligner litt på denne i vinduet mitt, og synes det fungerer ganske bra. Pæren er så stor og fin at den trenger ikke en lampeskjerm.
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lampe til vinduskarmHaha ... den første der har jeg faktisk sett på. Tok bilde av den på Clas Ohlson, og viste til Divine-mannen. Som dessverre ikke likte den.
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Lampe til vinduskarmJeg har en annen fra Clas O. https://www.clasohlson.com/no/Northl.../p/Pr367185000 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lampe til vinduskarmSkjønner hva du mener. Vi har ganske dype vinduskarmer, så jeg har en keramikklampe fra sekstitallet med stoffskjerm.
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lampe til vinduskarmTusen takk for gode tips. Mannen var vanskelig og sa nope til alle. Unntatt den nest nederste til Tallulah, som vi begge synes var midt i blinken. Så den skal vi se nærmere på.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lampe til vinduskarm
Ja, den er fin. Syns det finnes en del varianter over den om dagen, så sikkert mulig å finne noe dere liker i den stilen.
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Lampe til vinduskarmSeletti har mange kule lamper. Jeg har veldig lyst på en fuglelampe.
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Lampe til vinduskarmDet var det mange fine, Tally, du har god smak. Linken din sendte meg videre på jakt, og jeg forelsket meg helt i denne: https://www.lampehuset.no/product/6439
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lampe til vinduskarm
Den er på salg hos ellos! https://www.ellos.no/by-rydens/bordl...ermine/1016595
![]() |
#11 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lampe til vinduskarmJeg har helt enkle lamper fra Clas, med hvite, enkle lampeskjermer. Til jul bytter jeg skjermen med en papirstjerne, så blir det julestemning. #rema1000
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Lampe til vinduskarmVi har en slik i en vinduskarm: https://royaldesign.no/block-lampe-ledning?p=10208 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lampe til vinduskarmJeg ønsker meg vinduskarm...
![]() |
#15 |
Drømmer
|
![]() Sv: Lampe til vinduskarmHar denne i mine vinduskarmer |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|