|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I farta!!
|
![]() Gå ned i vekt og bli der?Hei |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Gå ned i vekt og bli der?Jeg har!
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Gå ned i vekt og bli der?Jge synes du skal vente med den store vektnedgangen til du er ferdig med å amme. Inntil dess kan du fokusere på kostholdsomlegging i hverdagen, kutte sukker og komme deg mer i bevegelse. Jeg tror overskuddet vil komme med mer grønt, mer sunt, sukkerkutt og gradvis mer fysisk bevegelse. Muskler er bra!
![]() |
#4 |
I farta!!
|
![]() Sv: Gå ned i vekt og bli der?Tusen takk for mange råd og tips Mim!. Og gratulerer med at du holder vekten og lever sunt. Har lest mange av oppskriftene dine *imponert over matkunnskapene dine* |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gå ned i vekt og bli der?Madam Mim har heile oppskrifta og lista, er berre å bøye seg
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdiglada
![]() Sv: Gå ned i vekt og bli der?Mitt beste tips er forøvrig å holde seg unna det aller meste av halvfabrikat. Det er gift for min kropp i alle fall. Lag sjøl!
![]() |
![]() |
#7 |
Stadig underveis
![]() Sv: Gå ned i vekt og bli der?
"Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du gir tilbakemelding til Madam Mim igjen." |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
Jepp, jeg tåler ikke tilsetningssoffer eller juks. Jeg merker det godt etter å ha vært uten noen år, får jeg servert noe halvfabrikata blir jeg nummen og uvel.
![]() |
#9 |
Epikur
|
Jeg gjør i grunnen det, men jeg glemte egentlig å skrive om det. Avocado som frokost eller pålegg, grov pasta, grov ris, lite poteter (mest andre ting), grovt brød, bønner i gryteretter og varne former.
![]() |
#10 |
Ferdiglada
HoldVekten. Tenkte at eg kunne korte sida det sto lenger oppe i innlegget mitt
![]() |
![]() |
#11 |
I farta!!
|
Ja det tror jeg og, skal gå på kurs for gravide/ammende så jeg får nok kcal. Hovedtingene mine blir å kutte ut snopet og all skapsnokingen, spise mer grønt, fortsette treningen to dager i uka og gå mer turer/bruke ellipse maskinen vår. Vil ha mer muskler, veldig fornøyd med Core treningen jeg går på. Muskler forbrenner vel mer fett og Sist redigert av Zip : 09-10-06 kl 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Stadig underveis
Nettopp! Ville bare gjøre et poeng ut av det siden Zip tydeligvis fyser mye (kjenner meg litt igjen i det hun skriver)... og siden jeg har STOR tro på at lavkarbo er bra for mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
I farta!!
|
![]() Sv: Gå ned i vekt og bli der?Solveigmor - gratulerer med vektnedgang. Jeg tror også et HV Sist redigert av Zip : 09-10-06 kl 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: Gå ned i vekt og bli der?Solveigmor: Eg kødda! Eg trur den grøne fargen er svært slankande.
![]() |
#15 |
Ferdiglada
![]() Sv: Gå ned i vekt og bli der?Er litt usikker, men sjekk på www.vektklubben.no. Er det nettkurs du skal ta ordinært også?
![]() |
![]() |
#17 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Gå ned i vekt og bli der?Mitt tips vil bli lavkarbo. Har nå snart gått ned 20 kilo uten å sulte, lager ren mat, masse grønnsaker og for en verden av nye oppskrifter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
I farta!!
|
Ja det er det. Skal høre med instruktøren når den tid kommer jeg. Dårlig med slike kurs her jeg bor så må ta på nett. Men det går fint. Må bare ha noen som passer på meg litt og som jeg har forpliktelser til. Er veldig pliktoppfyllende så slurver ikke. Mannen skal også ned litt, ca 5 kg, så er fullt innstilt på dette han og |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
I farta!!
|
Likar å lese nynorsk, burde bruke det meir eg og sidan storebror skal ha det som hovedmål på skola neste haust. Dei fleste har det her, må seie ifrå hvis ein skal ha bokmål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Stadig underveis
Ja det syntes jeg også... helt til jeg oppdaget at ved å kutte det mistet jeg søtsuget |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|